خانه > شێعر > وەسیەتنامە

وەسیەتنامە

وەسیەتنامە/شێرکۆ بێکەس

عکس

ئه‌وه‌ی ڕاستی بێت، من نامه‌وێت له‌ هیچ کام له‌ گرد و گردۆڵه‌که‌کاندا بنێژرێم که‌ دیارن و ناویان ئه‌برێ، یه‌که‌م له‌به‌ر ئه‌وه‌ی پڕبوونه‌ته‌وه‌ و دووه‌م له‌به‌ر ئه‌وه‌ی من حه‌ز به‌ قه‌ره‌باڵغی زۆر ناکه‌م، من ئه‌مه‌وێ ئه‌گه‌ر سه‌رۆکی شاره‌وانی و ئه‌نجومه‌نی شاره‌وانی شاره‌که‌م ڕێگه‌م پێبدا و ئه‌وه‌م پێ ڕه‌وا ببینن که‌ له‌ پارکی ئازادیدا و به‌ ته‌نیشت مۆنۆمێنته‌که‌ی شه‌هیدانی (١٩٦٣)ی سلێمانیه‌وه‌ بمنێژن، ئه‌وێ خۆشتره‌ و ته‌نگه‌نه‌فه‌س نابم، من حه‌ز ئه‌که‌م به‌ مردووییش نزیکی ئه‌و خه‌ڵکه‌ و ژن و پیاو‌ی شاره‌که‌م ‌و ده‌نگی مۆسیقا و گۆرانی و هه‌ڵپه‌ڕکێ و یانه‌ جوانه‌کانی ئه‌و پارکه‌ بم.
با کتێبخانه‌که‌م و دیوانه‌کانم و وێنه‌کانم ببرێن بۆ شوێن مه‌زاره‌که‌م، با کافتریایه‌ک و باخچه‌یه‌کی بچکۆلانه‌ له‌و شوێنه‌دا هه‌بێت بۆئه‌وه‌ی شاعیران و نو‌سه‌ران و کچ و کوڕی دڵدار ببنه‌ میوانم، من ئه‌مه‌وێ له‌ ئێسته‌وه‌ به‌چاوی خه‌یاڵ ته‌ماشای ئه‌و پارکه‌ بکه‌م و دوای مردنی خۆم ببینم، ئه‌مه‌وێ به‌ده‌م چریکه‌ی دیلان و ئه‌ڵڵاوه‌یسیه‌که‌ی مه‌ردان و سروودی (خوایه‌ وه‌ته‌ن ئاواکه‌ی)ـه‌وه‌ ئاڵای کوردستانم تێوه‌پێچرابێ و بنێژرێم، من ئه‌مه‌وێ له‌ پرسه‌که‌مدا مۆسیقا لێبدرێت، له‌ناو مه‌زاره‌که‌مدا تابلۆی جوانی هونه‌رمه‌ندانی شاره‌که‌م هه‌ڵبواسن، من ئه‌مه‌وێ دوای خۆم و به‌ناوی (بێکه‌س)ـه‌وه‌ خه‌ڵاتێکی ساڵانه‌ ته‌رخان بکرێ و بدرێت به‌ جوانترین دیوانه‌ شیعری هه‌ڵبژێردراوی ئه‌و ساڵه‌ و خه‌رجی ئه‌م خه‌ڵاته‌یش له‌و میراته‌ بدرێ که‌ جێیده‌هێڵم.

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

ڕای خۆت دەربڕە

